Friends and family och historiska händelser

  



Jag började tidigt med ridning. Innan jag kunde gå. 


Jag och mina kompisar i sexan 😀




Studenten 2001:



Lite roligt med denna bilden är att killarna fick stå bakom tjejerna så de knappt syns, får liksom bara försöka kika fram. Men det blev väl bara naturligt så eftersom killarna inte var så viktiga =D ;) 









Överraskningsfest för Thomas som gick i pension från Katrinemos ;)  2018. 







SPA 2019: 

Is-vaken =)



Skolavslutning för lärarna: 


😂😂💛💛🎶🎶




Banvaktens 2019: 







































Sommar 2020:

malene dalenbäck


 



Vi spenderade sju timmar i streck på Gekås den dagen 😂








Kräftskiva med mormor, hos mamma 2019: 











Kvarnabadet
Kvarnabadet










Filminspelningar och festivaler: 
Se mer från filminspelningar på filminlägget: https://malenedalenback.blogspot.com/2020/04/test.html

 

 









Återträff 10 år efter vi slutade filmlinjen på Katrineberg! (Slutade 2002, återträff 2012. Snart dax för återträff 20 år efter Katrineberg?=) ) 






Centralskolan 2019:

Kollegorna på Centralskolan julen 2019. 



Fotboll lärarna mot 9:orna. 




Mattias 30 års fest 2011

 











Lärarexamen 2010:


Lärarexamen i Götet 2010, med nyutexade studiekamrater vid Poseidon. Denna dag lämnade jag Göteborgs universitet efter att tagit 375 högskolepoäng. Det var så otrolig befrielse att stå där "färdig" efter att ha pluggat så länge.
Men jag kunde inte valt en konstigare och mer felplacerad outfit än en baby-rosa balkläning med tyll denna dag? 😂







Nollning i Slottskogen 2004.  





Blandat: 

 





Louise och Boel. 














Min första jul ever 1982. 

Ponnyn Linus. 










Björkholmssjön några år sen.